fredag 16 november 2012

Made by Lotta

I tisdags kväll var jag ju på öppet hus på Salong Snygg i Örebro 
för att sälja och visa upp mina virkade och stickade alster. 
Det var jätteroligt att träffa en massa spännande människor och få feedback på det jag skapar. 
Jag fick en önskan om att lägga upp mer bilder på mina saker.
Här kommer det bilder...

Vi börjar med flugsvampsmössorna i rosa, rött och svart. 



En yttepytteliten mössa till en liten nyfödd prinsessa.

När prinsessan blivit lite större kan hon ha en prinsesstårtemössa. 

Syskonmössor. En till nya lillasyster och en till storasyster.

Lite Amerika-inspirerat.

För en cool liten grabb eller tjej. 

Ni som har lite koll på virkbloggar känner säkert igen stilen på flera av mössorna. 
Jag älskar att inspireras av bland annat Kungen och Majkis

Nåja, det var första bildinlägget. 
Det kommer mera...

/Lotta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar