fredag 23 mars 2012

Pricken över iet.


Som pricken över iet en lilaglittrig blomma på sidan av Amandas mössa.

Apropå mössan så träffade jag en jättetrevlig kvinna på vårdcentralen i torsdags. Vi spenderade många timmar i väntrummen tillsammans. Hon frågade mig om min virkning och innan hon gick hem hade jag skrivit ner mönstret till henne. Hoppas verkligen hon provvirkar den. Tack M! Trots att vi träffades där vi träffades och under de omständigheter som var, gick jag hem med en varm och go känsla i magen. Jag känner mig lite piggare och fick nästa vecka att vila upp mig på, så det ska nog bli ordning på allt.

Måste också passa på att tacka läkaren jag träffade. Tack W! Det bemötande jag fick av dig gav mig tillbaka en tro på att det faktiskt fortfarande finns läkare som ser människan innuti. Du fick mig att känna mig sedd och hörd. Tänk om det fanns fler som du.

Nej, nu ska jag ta och virka några mössor till. Jag har nämligen fått några beställningar :)

Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar