måndag 19 december 2011

19:e december

Idag lyckades familjen Korslid nästan med uppdrag "jobb/dagis". Greger o barnen skötte sin del av uppdraget, men det gjorde tyvärr inte jag. Jo, delvis... Jag gick hem en dryg timme tidigare, frusen o helt slut. Sov några timmar o vaknade med feber o missade  julbordet med jobbet.

Alla sjukor tär både fysiskt och psykiskt. Känner mig just nu som ett gammalt äppelskrott.

Dagens tacksamhet riktar jag till min kollega och vän F. Han har alltid en förmåga att få mig att stå ut och att ställa in/om mitt fokus till ett mindre energislukande läge. Jag är så tacksam att få ha en vän som F. Idag tror jag att han räddade mig från att bryta ihop över alla sjukdagar och annat tjafs. Tack F! Du är en sann vän.

/Lotta

Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar